izrada web shopa megafon 2020

Izrada Web Shopa

Izrada web shopa za klijente znači otvaranje novih kanala za privlačenje kupaca, povećanje vidljivosti i dostupnosti njihovih proizvoda.

Najvažnije od svega jeste da web prodavnica omogućava automatizaciju prodajnog procesa i značajno smanjenje troškova u odnosu na tradicionalno trgovinsko poslovanje. Predstavićemo pregled pregled mogućnosti koje korišćenje web shopa omogućava vlasnicima. Navešćemo kratak pregled najvažnijih funkcionalnosti online prodavnice izrađene na kvalitetan način kako za vlasnika tj. administratora web prodavnice, tako i za kupce.

 Izrada web shopa (web prodavnice) – na šta je potrebno obratiti pažnju?

Jedan od najvažnijih momenata prilikom planiranja izrade web shopa jeste da posmatrate svoju online prodavnicu iz perspektive Vaših kupaca. Kategorizacija proizvoda koja je logično razrađena, koja podržava opcije filtera i sortiranja prema raznim kriterijumima posetiocima uveliko će olakšati navigaciju na webu i pronalazak željenog proizvoda.

Zatim, od velike važnosti su kvalitetne i standardizovane fotografije. Kupac ne može opipati i fizički pregledati proizvod putem posete online prodavnice. Zato je potrebno obezbediti kvalitetne fotografije i tim putem omogućiti uvid u karakteristike proizvoda. Takođe, veliku važnost ima detaljan i kvalitetan tekstualni opis koji će čitati Vaši kupci na sajtu. Pored toga, internet pretraživači poput Google će tako lakše prepoznati da Vaš web shop sadrži relevantne informacije. Nagrada će svakako biti bolja pozicija među rezultatima pretraživanja.

Opcije plaćanja koje želite ponuditi kupcima su takođe bitan faktor. On određuje uspešnost prodaje web shopa. Među web prodavnicama najčešće se koriste najpopularnije opcije – plaćanje karticama, PayPal plaćanje, plaćanje pouzećem, plaćanje virmanom. Za plaćanje karticama kupaca na web shopu je potrebno implementirati payment gateway.

Mobile friendly web shop i definisanje strateških segmenata

Kada govorimo o segmentu važnosti dizajna prilagođenosti za mobilne uređaje, bilo bi suvišno govoriti koliko su mobilni telefoni važni. Preko mobilnih uređaja se ostvaruje preko 60% internet prometa. Mobile friendly web shop je neophodan ukoliko želite na duže staze da razvijate svoju web prodavnicu. Prilikom planiranja rada nove online prodavnice definišite i politiku dostave proizvoda. Način na koji će se formirati cene dostave i hoće li ta cena zavisiti od ukupne cene kupljenih proizvoda, destinacije pošiljke, mase pošiljke ili nekom drugom kriterijumu. Zatim, informišite se o zakonskim obavezama koje definišu jasno naznačene uslove korišćenja, načine i uslove reklamacije i povraćaja robe… Ove informacije nije neophodno da budu istaknute u dizajnerskom rešenju, ali bi trebalo da budu dostupne korisnicima i najčešće se stavljaju u footer web stranice ili web prodavnice.

Megafon studio Digital u okviru usluga nudi izradu web shopa tj. web prodavnice. Web shop kreiran da olakša kupcu kupovinu, uz jednostavnu registraciju kao i administraciju web shopa.

Izrada web shopa
u Word Press-u

Izrada online prodavnice možemo kreirati i putem specijalnog alata za tu namjenu ili korišćenjem gotovih CMS sistema (Content Management Sistem). Zbog svojih odličnih funkcionalnosti i user-friendly korisničkog panela, među CMS sistemima istakli bismo  WordPress. Web shop u WordPresu Vam može obezbediti jednostavno menjanje ili dodavanje novih sadržaja na Vašoj web prodavnici, stranici, blogu ili landing stranici. Neće Vam biti potrebno nikakva tehnička obuka jer sadržajem na web sajtu možete upravljati bez kodiranja.

Web shopovi izrađeni na WordPress platformi mogu se jako dobro pozicionirati na Google pretrazi, a sve to zahvaljujući kvalitetnoj strukturi platforme WordPressa. Svakako, da bi to sve bilo uspešno, važno je da web sajt ima kvalitetan sadržaj i profesionalno urađena SEO optimizacija, a sve sa ciljem da se poveća broj poseta na sajtu tj. da se privuče što veći broj potencijalnih kupaca na web shopu.

Administracija web prodavnice
– opcije i mogućnosti

Statistička platforma je deo koji Vam omogućava uvid u kvantitativni deo rada web prodavnice. Sastoji se od tabele u kojoj se nalazi pregled najvažnijih vrednosti brojčano iskazanih a prikupljenih za vreme zadatog perioda. Tu spadaju broj posetioca, broj novih registracija, brojevi porudžbina, količina porudžbina, lista svih porudžbenica sa svih artiklima. Zatim, opcije određivanja popusta za određene kategorije kupaca, povezivanje sa ERP-om kompanije prodavca, direktno ažuriranje artikala u skladu sa lager listom i cenovnikom proizvoda.

Upravljanje kupcima u kontekstu web shopa omogućuje izradu porudžbenica i profaktura kupcima. Sa kupcima ćete se jednostavno konektovati putem kontakt forme, a poruke upućene putem forme dolaziće na Vašu email adresu. Takođe, kupcima nakon registracije možete automatski poslati i mail dobrodošlice. Uz pomoć baze kupaca jednostavno ćete doći do Vaših postojećih klijenata, obnoviti usluge, te pružiti svakom od Vaših klijenata kvalitetno korisničko iskustvo.

Želite da se vaš brend bolje čuje?