Megafon Advertising & Marketing

Razvijamo vidljivost, kao i rast vašeg brenda!

megafon-advertising-i-marketing

Advertising i marketing

01. Strateško planiranje

Prenošenje ideje u ostvarive planove
Ključni moment strateškog planiranja jest prenošenje same ideje u ostvarive planove i njihovo usklađivanje s budžetom.

Strateško planiranje odnosno marketinški plan je mnogo više od izrade planova. Tu se radi o sposobnosti sagledavanja situacije u celini i donošenju pravih odluka.

Strateško planiranje – marketing plan

Zahteva originalno razmišljanje pomognuto analitičkim. Na taj način se uočava ono što je drugima promaklo. Takva korporativna vizija doprinosi da se kreiraju praktični akcioni planovi usklađeni sa budžetskom politikom. Naš cilj je zapravo razumeti i potom rešavati stvarne probleme u poslovanju.

02. Procena

Prvi korak je stručna procena onoga što klijent traži od nas (potreba samog klijenta). Često se u poslu dešava da, bez obzira radi li se o velikim ili malim kompanijama, klijent dolazi sa specifičnim problemom. Pritom klijent nema svest o osnovnim pitanjima na koja je potrebno odgovoriti pre samog rešavanja problema.

Tokom procesa procene saznaćete šta sve moramo razmotriti, analizirati i stvoriti kako bismo ostvarili Vaš marketinški cilj.

Dobra procena – Uspešna kampanja

Procena je nužna kako bi se izbegli problemi koji navode na krivi put i koji skreću pažnju na pogrešne detalje. Pomoći ćemo Vam da prepoznate ključne faktore koje je potrebno uzeti u obzir u našem poslu. Proces procene važan je zbog usaglašavanja oko osnovnog radnog plana.

03. Radni plan

U okviru radnog plana prikazaćemo koji su naši ciljevi, na koji način ćemo im pristupiti, koliko je vremena potrebno za njihovu razradu, kao I koji su očekivani rezultati. Nakon izrade radnog plana, spremni smo za akciju.

Proces
Proces savetovanja uključuje aktivne sastanke s klijentom i individualni rad konsultanta. S obzirom da se konsultant mora snalaziti u ogromnoj količini podataka, ideja i zaključaka, važno je da se neprestano vraća na izvorni radni plan i usredsređuje na ono što je zaista važno.

04. Digitalni marketing

Advertising i marketing

Poslovni lideri prepoznali su kako digitalne tehnologije nude višestruke mogućnosti za brže, pametnije i direktnije poslovanje. Naš zadatak je da pomognemo našim klijentima pri prelasku na digitalna tržišta i uspostavljanju snažne veze s potrošačima.

Digitalni mediji privlače potrošače

Praktičnost digitalnih medija i komfor digitalne trgovine privlači sve više potrošača i stvara potpuno novo okruženje sa vlastitim pravilima. Veliko iskustvo i poznavanje tih pravila, kao i tehnička stručnost, čine da jednostavno možemo da pomognemo svojim klijentima pri planiranju, izradi marketinškog plana i optimizaciji ulaganja.

Želite da se vaš brend bolje čuje?