Megafon Branding

Gradimo jasnu percepciju Vašeg poslovanja!

branding-megafon

Brendiranje kompanija
proizvoda i usluga – Branding

Brendiranje kompanija proizvoda i usluga – Stvaranje brenda je istovremeno stvaranje osetljivih veza između opažanja, razmišljanja i osećaja. Brendiranje i stvaranje brenda možda zvuči kao zabavno i lako. U stvarnosti je to proces prepun logičkih zamki i stoga zahteva detaljan analitički pristup.

S obzirom da je tržište prezasićeno brendovima, očuvanje pouzdanog imidža može imati ključnu ulogu u stvaranju novih lojalnih klijenata. Uspešno očuvanje brenda moguće je samo primenom stroge discipline i istrajnosti. Brendiranje mora biti integrisano u sve segmente poslovanja.

Branding

  • Brending kompanije
    Krovni brending
  • Brending proizvoda
    Brendiranje proizvoda i serija proizvoda
  • Brending usluga
    Brendiranje uslužnih i intelektualnih delatnosti
  • Lični brending
    Personal brending

Kompetencije

1

Konsalting

Marketing i brending konsalting.
2

Brend strategija i konceptualizacija

Sagledavanje tržišta i prepoznavanje potreba potrošača, pozicioniranje i razvoj vrednosti brenda na tržištu.
3

Arhitektura brenda

Definisanje arhitekture brenda, proizvoda ili usluga.
4

Verbalni brending

Osmišljavanje naziva brenda i marketing slogana.
5

Brend voice

Osobine i emotivne komunikacijske vrednosti brenda.
6

Vizualni identitet

Vizualna komunikacija brenda, brendiranje kompanije i proizvoda, dizajn logotipa i izrada knjige grafičkih standard.
7

Copywriting

Kreativni marketinški tekstovi za produkciju na klasičnim i digitalnim medijima.
8

Profil kompanije

Company profile / izrada profila kompanije i priprema za medije.
9

Kreativna produkcija

Grafički dizajn i multimedijalna produkcija promotivnih materijala za lansiranje brenda na tržište.
10

Internacionalizacija brenda

Internacionalizacija brenda, komunikacija i prilagođavanje za inostrana tržišta.
11

Lokalizacija brenda

Lokalizacija stranih brendova i prilagođavanje za domaće tržište.
12

Registracija i zaštita brenda

Izrada dokumentacije i podrška pri registraciji brenda i intelektualnog vlasništva.

Brand predstavlja jasnu percepciju
kompanije, proizvoda ili usluge.

Brendiranje kompanija proizvoda i usluga – Brand je trenutno prepoznatljiv, ima jasna značenja i stvara emotivnu vezu sa idejom. Njegov identitet služi za prepoznavanje i sa tim povezane emotivne reakcije. Jasno je da tako složeni uticaji na ljudsko ponašanje ne mogu biti izazvani samo logotipom i oglašavanjem.

Šta je brendiranje?

Brendiranje je po definiciji marketinška praksa u kojoj kompanija kreira ime, simbol ili dizajn koji se lako može identifikovati kao da pripada nekoj kompaniji. Brendiranje pomaže u identifikovanju proizvoda i razlikovanju od ostalih proizvoda i usluga.

Zašto je brendiranje važno?

Brendiranje kompanija proizvoda i usluga – Brendiranje je važno jer ne samo da ostavlja nezaboravan utisak na potrošače, već omogućava Vašim kupcima i klijentima da znaju šta mogu očekivati od Vaše kompanije. To je način da se razlikujete od konkurenata. Zatim da objasnite šta je to što nudite a što Vas čini boljim izborom. Vaša marka je kreirana da predstavlja pravi prikaz Vašeg poslovanja i načina na koji želite da Vas percipiraju. Na tržištu postoje razne oblasti koje koriste brendiranje u razvoju brenda. Tu su svakako oglašavanje, korisnička podrška, promotivna roba, reputacija i logotip. Svi zajedno kreiraju jedan jedinstveni profesionalni profil koji privlači pažnju.
 
Brendiranje je apsolutno presudno za posao zbog ukupnog uticaja koji ima na Vašu kompaniju. Može promeniti način na koji ljudi doživljavaju Vaš brend. Zatim, može pokrenuti novo poslovanje i povećati svest o brendu.

Branding

Branding – Najvažniji razlog zašto je brendiranje važno za posao je to što kompanija na taj način stiče priznanje i postaje poznata potrošačima. Logo je najvažniji element brendiranja, jer je u suštini zaštitno lice kompanije.
Zbog toga bi profesionalni dizajn logotipa trebao biti moćan i lako se pamtiti, ostavljajući utisak na osobu na prvi pogled. Brendiranje povećava poslovnu vrednost. Brendiranje je važno kada pokušavate da generišete buduće poslovanje, a snažno uspostavljen brend može da poveća vrednost preduzeća dajući kompaniji više poluge u industriji. Brendiranje generiše nove kupce.  Dobra marka neće imati problema u poslovima po preporuci. Vrhunsko brendiranje generalno znači da među potrošačima postoji pozitivan utisak o kompaniji.  Oni će verovatno poslovati s Vama zbog poznatosti i poverenja izgrađenog na osnovu imena kome mogu da veruju. Brending poboljšava ponos i zadovoljstvo zaposlenih. Kada zaposleni radi za kompaniju koja poseduje veliko robno ime i stoji iza brenda, biće zadovoljniji svojim poslom i imaće veći stepen ponosa na poslu koji radi. Raditi za brand koji je ugledan i pruža veliku podršku javnosti čini rad u toj kompaniji ispunjenijim.
Megafon studio Beograd u okviru svoje ponude nudi brendiranje kompanija, proizvoda, usluga i ličnosti. Dugogodišnje iskustvo od skoro dve decenije obezbeđuje Vam pravog partnera za uslugu brendiranja.

Korisnici naših usluga

  • Preduzetnici
    Preduzetnici, zanatlije i druge samostalne delatnosti
  • Mikro, mala i srednja preduzeća
    B2B i B2C orjentisana preduzeća
  • Velike kompanije
    Domaće i internacionalne kompanije
  • Javni sektor
    Institucije, kompanije, udruženja

Želite da se vaš brend bolje čuje?