Megafon Branding

Gradimo jasnu percepciju Vašeg poslovanja!

branding-megafon

Brendiranje kompanije,
proizvoda i usluga.

Brendiranje kompanija, proizvoda i usluga – Stvaranje branda je istovremeno stvaranje osetljivih veza između opažanja, razmišljanja i osećaja. Brendiranje i stvaranje brenda možda zvuči kao zabavno i lako. U stvarnosti je to proces prepun logičkih zamki i stoga zahteva detaljan analitički pristup.

S obzirom da je tržište prezasićeno brendovima, očuvanje pouzdanog imidža može imati ključnu ulogu u stvaranju novih lojalnih klijenata. Uspešno očuvanje brenda moguće je samo primenom stroge discipline i istrajnosti. Brendiranje mora biti integrisano u sve segmente poslovanja.

Branding

  • Brending kompanije
    Krovni brending
  • Brending proizvoda
    Brendiranje proizvoda i serija proizvoda
  • Brending usluga
    Brendiranje uslužnih i intelektualnih delatnosti
  • Lični brending
    Personal brending

Kompetencije

1

Konsalting

Marketing i brending konsalting.
2

Brend strategija i konceptualizacija

Sagledavanje tržišta i prepoznavanje potreba potrošača, pozicioniranje i razvoj vrednosti brenda na tržištu.
3

Arhitektura brenda

Definisanje arhitekture brenda, proizvoda ili usluga.
4

Verbalni brending

Osmišljavanje naziva brenda i marketing slogana.
5

Brend voice

Osobine i emotivne komunikacijske vrednosti brenda.
6

Vizualni identitet

Vizualna komunikacija brenda, brendiranje kompanije i proizvoda, dizajn logotipa i izrada knjige grafičkih standard.
7

Copywriting

Kreativni marketinški tekstovi za produkciju na klasičnim i digitalnim medijima.
8

Profil kompanije

Company profile / izrada profila kompanije i priprema za medije.
9

Kreativna produkcija

Grafički dizajn i multimedijalna produkcija promotivnih materijala za lansiranje brenda na tržište.
10

Internacionalizacija brenda

Internacionalizacija brenda, komunikacija i prilagođavanje za inostrana tržišta.
11

Lokalizacija brenda

Lokalizacija stranih brendova i prilagođavanje za domaće tržište.
12

Registracija i zaštita brenda

Izrada dokumentacije i podrška pri registraciji brenda i intelektualnog vlasništva.

Brand predstavlja jasnu percepciju
kompanije, proizvoda ili usluge.

Brand je trenutno prepoznatljiv, ima jasna značenja i stvara emotivnu vezu sa idejom. Njegov identitet služi za prepoznavanje i sa tim povezane emotivne reakcije. Jasno je da tako složeni uticaji na ljudsko ponašanje ne mogu biti izazvani samo logotipom i oglašavanjem.

Korisnici naših usluga

  • Preduzetnici
    Preduzetnici, zanatlije i druge samostalne delatnosti
  • Mikro, mala i srednja preduzeća
    B2B i B2C orjentisana preduzeća
  • Velike kompanije
    Domaće i internacionalne kompanije
  • Javni sektor
    Institucije, kompanije, udruženja

Želite da se vaš brend bolje čuje?