Gradimo jasnu percepciju Vašeg poslovanja!
Megafon Branding
Brendiranje kompanija
proizvoda i usluga – Branding
Brendiranje kompanija proizvoda i usluga – Stvaranje brenda je istovremeno stvaranje osetljivih veza između opažanja, razmišljanja i osećaja. Brendiranje i stvaranje brenda možda zvuči kao zabavno i lako. U stvarnosti je to proces prepun logičkih zamki i stoga zahteva detaljan analitički pristup.
S obzirom da je tržište prezasićeno brendovima, očuvanje pouzdanog imidža može imati ključnu ulogu u stvaranju novih lojalnih klijenata. Uspešno očuvanje brenda moguće je samo primenom stroge discipline i istrajnosti. Brendiranje mora biti integrisano u sve segmente poslovanja.
Branding
- Brending kompanije
Krovni brending - Brending proizvoda
Brendiranje proizvoda i serija proizvoda - Brending usluga
Brendiranje uslužnih i intelektualnih delatnosti - Lični brending
Personal brending
Kompetencije
Brand predstavlja jasnu percepciju
kompanije, proizvoda ili usluge.
Brendiranje kompanija proizvoda i usluga – Brand je trenutno prepoznatljiv, ima jasna značenja i stvara emotivnu vezu sa idejom. Njegov identitet služi za prepoznavanje i sa tim povezane emotivne reakcije. Jasno je da tako složeni uticaji na ljudsko ponašanje ne mogu biti izazvani samo logotipom i oglašavanjem.
Šta je brendiranje?
Zašto je brendiranje važno?
Branding
Korisnici naših usluga
- Preduzetnici
Preduzetnici, zanatlije i druge samostalne delatnosti - Mikro, mala i srednja preduzeća
B2B i B2C orjentisana preduzeća - Velike kompanije
Domaće i internacionalne kompanije - Javni sektor
Institucije, kompanije, udruženja