Google oglašavanje – Google je najpopularniji web pretraživač na svetu i u Srbiji. Korisnici interneta svakodnevno koriste Google pretragu da bi pronašli informacije, proizvode i usluge koje su im potrebne.
Google oglašavanje (Google Adwords)
Google oglašavanje
Google Adwords predstavlja jedan od najsavršenijih promotivnih sistema na internet mreži. Umesto da plaćate prikazivanje oglasa, plaćate samo kada zainteresovani posetilac klikne na Vaš oglas.
Vaš pažljivo kreirani oglas na Google pretraživaču se prikazuje na početnim stranama rezultata pretraživanja, zajedno sa linkovima i pretećim opisima. Google kampanja se sastoji od nekoliko tipova i vrsta oglasa i banera koji se kreiraju kako bi Google kampanja bila učinkovitija i ostvarila bolje performanse. Pored search kampanje, Google oglašavanje nudi još jedan važan kanal – Google display network (GDN) koji Vam obezbeđuje veliki broj prikaza kroz moćnu Google platformu koja broji ogroman broj premium portala, kao i sajtova različitih sadržaja i interesovanja.
Internet oglašavanje – Pay per click (PPC) kampanja
Internet kampanja Pay per click (PPC) je internet model oglašavanja koji se koristi kod pretraživača, mreža za oglašavanje, kao i sadržajnih web stranica poput blogova, gde oglašivači plaćaju samo kad korisnik klikne na oglas da bi posetio web sajt oglašivača.
Kod pretraživača oglašivači najčešće nude ključne izraze koji su relevantni za njihovo ciljano tržište. Kad korisnik unese ključnu reč u pretrazi, a koja se poklapa sa listom ključnih reči oglašivača mogu se prikazati oglasi. Takođe, kad pregleda web stranice sa relevantnim sadržajem, mogu se prikazati oglasi. Takve oglase nazivamo sponzorisani oglasi i pojavljuju se iznad prirodnih tj. organskih rezultata na web stranicama pretraživača. Mogu biti na bilo kojem mestu na stranici sa sadržajem odnosno kako web master definiše. Web portali sa obimnim sadržajem najčešće ne koriste mehanizam licitiranja ponuda za oglase, već naplaćuju fiksnu cenu po jednom kliku.
Na internetu postoji mnogo pretraživača koji nude PPC sistem oglašavanja, ali su već više od jedne decenije najveći mrežni operateri svakako Google Adwords, Facebook.
Youtube kampanja
U okviru Google platforme klijentima se nudi i Youtube platforma koja se, od pre nekog vremena, tretira u marketing izveštajima kao TV kanal. Youtube Vam obezbeđuje nekoliko opcija oglašavanja. Jedna od njih jeste ostvarivanje velikog broja prikaza banera korisnicima Youtube sadržaja. Pored toga, Youtube obezbeđuje emitovanje promo video sadržaja u vidu reklamnih spotova. Spotovi se emituju gledaocima Youtube sadržaja na svim medijima uključujući i smart TV uređaje. Reklamne kampanje se kreiraju putem Google softvera koji obezbeđuju transparentne reklamne kampanje, sa preciznim izveštajima o uspešnosti kampanje. Google oglašavanje, pored Facebook i Instagram oglašavanja, spada u kategoriju transparentnih medija koji pružaju kvalitetne izveštaje o realizovanoj kampanji. Kvalitetni izveštaji Vam pružaju jasnu sliku reklamne kampanje, ciljne grupe, navika i ostalih parametara koji mogu značajno da utiču na usavršavanje prodajnog procesa kompanije.
Zašto Google AdWords?
Jer preko noći možete početi da dobijate promet sa Google pretraživača
Jer nema čekanja od mesec dana i više da se Vaš web sajt pojavi na pretraživaču
Zato što želite da se istaknete među jakom konkurencijom
Zato što imate neograničen broj ključnih reči ili fraza (vezane za Vašu delatnost)
Zato što možete odrediti kome želite da se prikaže oglas (teritorijalno)
Zato što želite biti među prvima na mreži