E-mail kampanje – newsletter oglašavanje megafon 2020

E-mail kampanje - newsletter oglašavanje

E-mail kampanje – Koristeći e-mail marketing možete poslati niz poruka potencijalnim kupcima. Na taj način ih informišete o proizvodima i uslugama iz Vašeg asortimana.

E-mail kampanje

Dobro je poznato da prosečna osoba pre nego što se odluči za kupovinu određenog proizvoda, prethodno je za isti artikal čula ili ga videla sedam puta.

Koristeći e-mail marketing možete poslati niz poruka potencijalnim kupcima. Na taj način ih informišete o proizvodima i uslugama iz Vašeg asortimana.

E-mail marketing

E-mail marketing je vrsta direktnog marketinga koji koristi elektronsku poštu kao način za prenošenje komercijalnih poruka odnosno poruka kojima se zarađuje novac.

Marketing putem elektronske pošte je strategija digitalnog marketinga. Zasniva se na slanju e-maila i razvijanju odnosa sa potencijalnim klijentima i kupcima. Vrlo učinkovita strategija marketinga putem e-maila kampanje pretvara potencijalne klijente u kupce. Takođe, email kampanja pretvara kupce koji se prvi put pojavljuju u stalne kupce.

 

E – mail kampanje i prednosti e-mail marketinga

Elektronska pošta (e-mail) je postala popularan marketinški alat za preduzeća. Delimično iz razloga zbog toga što korisnika primorava na neku vrstu radnje. Email će se nalaziti u prijemnom sandučetu (inbox-u) dok ga ne pročitate, izbrišete ili arhivirate. Ali e-mail je takođe jedan od najisplativijih dostupnih alata. Naime, studija koja je rađena u Velikoj Britaniji od strane Udruženja direktnog marketinga otkrila je da za svaki potrošeni 1 USD e-mail ima prosečan povraćaj ulaganja (ROI) od 38 USD.

Marketing putem e-maila Vam može pomoći da izgradite odnos sa publikom, a istovremeno privlači posetioce na Vaš blog, društvene mreže ili neko drugo mesto koje biste želeli da ljudi posete. Možete čak i da segmentirate elektronsku poštu i ciljate korisnike prema kategorijama.

Email marketing se koristi u sledećim situacijama:

Slanje e-mailova s ciljem poboljšanja veza između trgovca i njegovih trenutnih kupaca i starih kupaca, kako bi se podstakla lojalnost kupaca i uspostavila ponovna saradnja.

Slanje e-mailova s ciljem sticanja novih kupaca ili promovisanja novog proizvoda lojalnim kupcima.

Slanje e-mailova u svrhu informisanja kupaca o novim proizvodima i uslugama.

Želite da se vaš brend bolje čuje?