facebook-i-google-oglasavanje-ilustracija-big

Facebook i Instagram oglašavanje

Facebook i Instagram oglašavanje – Facebook sa više od 1,6 milijardi korisnika je najpopularnija socijalna mreža na svetu. Važnost umrežavanja na socijalne mreže u današnje vreme ne može biti ignorisana. Socijalno umrežavanje je najpopularnija online aktivnost u svetu.

Facebook i Instagram oglašavanje – U našem regionu, Srbija kao lider po broju korisnika Facebook-a ima oko 3.300.000 korisnika. Oko 45% stanovništva koristi Facebook. Broj korisnika Facebook aplikacije u Srbiji je za poslednjih šest meseci porastao za oko tri stotine hiljada, i dalje ima trend blagog porasta.

Pored Facebook mreže, ista kompanija je već nekoliko godina razvijala Instagram društvenu mrežu. Instagram platforma je unela značajne novine na društvenim mrežama i promenila navike korisnika. Instagram je danas jedan od najvažnijih kanala komunikacije za foto i video sadržaj. Masovno korišćenje od strane korisnika obezbeđuje ogroman broj prikaza, precizno targetiranje ciljne grupe, kao i odličnu interakciju sa korisnicima. Kada pominjemo aspekte uspešnosti kampanje na Facebook/Instagram mreži moramo da napomenemo da akcenat stavljamo na sadržaj (content).  Sadržaj predstavlja osnovnu i gotovo najvažniju ulogu u realizaciji uspešne reklamne kampanje.

Facebook i Instagram – broj korisnika

U svetu danas postoji preko jednu milijardu aktivnih korisnika. Pojedinačni nalozi broje čak i rekordnih 240 miliona pratilaca na Instragramu. U Srbiji trenutno ima 2.23 miliona aktivnih Instagram korisnika, što je pored  Facebook društvene mreže čini vrlo značajnim kanalom komunikacije. Google, Facebook i Instagram danas predstavljaju najrazvijenije platforme za oglašavanje putem interneta. Najveći broj registrovanih korisnika, neizmeran broj realizovanih kampanja i ostvarenih poslovnih rezultata najznačajniji su promoteri kvaliteta i potencijala Google, Facebook i Instagram platforme.

Oglašavanje na Facebooku & Instagramu Vam omogućava

Da oglasnu poruku uputite direktno kupcima kojima Vi želite (određene starosne grupe, pola, interesovanja i sl)

Da oglas platite samo kada zainteresovani posetilac klikne na Vaš oglas ili kada mu se prikaže oglasna poruka

Da Vaša  kreirana oglasna poruka sa proizvodom ili uslugom bude plasirana bez čekanja i vremenski dugih priprema

Želite da se vaš brend bolje čuje?