Facebook i Instagram oglašavanje – Facebook sa više od 1,6 milijardi korisnika je najpopularnija socijalna mreža na svetu. Važnost umrežavanja na socijalne mreže u današnje vreme ne može biti ignorisana. Socijalno umrežavanje je najpopularnija online aktivnost u svetu.
Facebook i Instagram oglašavanje
Facebook i Instagram oglašavanje – U našem regionu, Srbija kao lider po broju korisnika Facebook-a ima oko 3.300.000 korisnika. Oko 45% stanovništva koristi Facebook. Broj korisnika Facebook aplikacije u Srbiji je za poslednjih šest meseci porastao za oko tri stotine hiljada, i dalje ima trend blagog porasta.
Pored Facebook mreže, ista kompanija je već nekoliko godina razvijala Instagram društvenu mrežu. Instagram platforma je unela značajne novine na društvenim mrežama i promenila navike korisnika. Instagram je danas jedan od najvažnijih kanala komunikacije za foto i video sadržaj. Masovno korišćenje od strane korisnika obezbeđuje ogroman broj prikaza, precizno targetiranje ciljne grupe, kao i odličnu interakciju sa korisnicima. Kada pominjemo aspekte uspešnosti kampanje na Facebook/Instagram mreži moramo da napomenemo da akcenat stavljamo na sadržaj (content). Sadržaj predstavlja osnovnu i gotovo najvažniju ulogu u realizaciji uspešne reklamne kampanje.
Facebook i Instagram – broj korisnika
U svetu danas postoji preko jednu milijardu aktivnih korisnika. Pojedinačni nalozi broje čak i rekordnih 240 miliona pratilaca na Instragramu. U Srbiji trenutno ima 2.23 miliona aktivnih Instagram korisnika, što je pored Facebook društvene mreže čini vrlo značajnim kanalom komunikacije. Google, Facebook i Instagram danas predstavljaju najrazvijenije platforme za oglašavanje putem interneta. Najveći broj registrovanih korisnika, neizmeran broj realizovanih kampanja i ostvarenih poslovnih rezultata najznačajniji su promoteri kvaliteta i potencijala Google, Facebook i Instagram platforme.
Društvene mreže – FACEBOOK KAMPANJA
Neke kompanije na tržištu postižu ogromne uspehe koristeći društvene mreže u njihovim online marketing kampanjama. Pojedine kompanije koriste društvene mreže kao primarni marketing alat. Koristiti isključivo takav marketing model je gotovo bilo nemoguće pre par godina.
Dostizanje ciljne publike, povećanje svesti o brendu, izgradnji lojalnosti kupaca, danas se može postići mnogo lakše sa ciljanim kampanjama putem društvenih mreža.
SEO optimizacija i PPC kampanje su važne komponente marketinga, ali društvene mreže možemo reći da će Vam upotpuniti pokrivenost.
Društvene mreže su u suštini mesta gde ljudi mogu podeliti svoja mišljenja i stavove, iskustva, perspektive i percepcije sa drugim ljudima. Ovaj vid oglašavanja je vrlo ekonomičan. Putem svojih kanala privlači se ogroman broj posetioca na Vaše web stranice.
Takođe, ovo je izuzetno moćan način komunikacije u oblasti marketinga koji može obezbediti zaradu i profit.
Kontaktirajte nas ukoliko ste zainteresovani za saradnju i ukoliko želite da saznate kako putem društvenih mreža možete pristupiti svetu koji se brzo razvija i kojim metodama možete profitirati i Vaš brend istovremeno pozicionirati na tržištu.
Oglašavanje na Facebooku & Instagramu Vam omogućava
Da oglasnu poruku uputite direktno kupcima kojima Vi želite (određene starosne grupe, pola, interesovanja i sl)
Da oglas platite samo kada zainteresovani posetilac klikne na Vaš oglas ili kada mu se prikaže oglasna poruka
Da Vaša kreirana oglasna poruka sa proizvodom ili uslugom bude plasirana bez čekanja i vremenski dugih priprema